ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home asfalistikomarketing

Η ανάλυση δεδομένων δεν… δαγκώνει

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
18/11/2015
in asfalistikomarketing, Harvard Business Review, Τεχνολογία
A A
Η ανάλυση δεδομένων δεν… δαγκώνει
Share on Facebook

analysisΟι περισσότεροι άνθρωποι νιώθουν άβολα με τις πολλές αναλύσεις δεδομένων. Εκτιμήσεις, παρουσιάσεις και προβλέψεις βασισμένες στην ανάλυση δεδομένων – ενδέχεται να προκαλούν σύγχυση αλλά και είναι υπερβολικά. Ενώ μέχρι πρόσφατα, οι άνθρωποι αγνοούσαν με… ευκολία την ανάλυση δεδομένων στην καθημερινή τους εργασία.

Του Thomas C. Redman*

Διαβάστε Επίσης

ΣΕΣΑΕ: Executive Πρόγραμμα Διοίκησης για Ασφαλιστικά Στελέχη

ΣΕΣΑΕ: Executive Πρόγραμμα Διοίκησης για Ασφαλιστικά Στελέχη

May 12, 2025
ΕΑΕΕ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

ΕΑΕΕ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

May 12, 2025

Οι ειδικοί μιας επιχείρησης σε θέματα τεχνολογίας και αναλύσεων ήταν απομονωμένοι σε ειδικά τμήματα, η τεχνολογία διαχειριζόταν κοινότυπα πράγματα και οι διευθυντές αγνοούσαν τα οφέλη της βελτιωμένης ποιότητας των δεδομένων με ύφος, «Τα πάμε τέλεια. Γιατί να ασχοληθούμε;».

Τώρα, όμως, αυτό αλλάζει. Όλο και περισσότεροι managers καταλαβαίνουν ότι, αργά ή γρήγορα, η ανάλυση δεδομένων θα εισχωρήσει σε κάθε γωνιά και χαραμάδα όλων των κλάδων, των επιχειρήσεων και των τμημάτων, μετασχηματίζοντας την εργασία, τις σχέσεις και τις δομές της εξουσίας. Η αβεβαιότητα γύρω από το «τι θα συμβεί σε μένα, στη δουλειά μου, στο τμήμα μου και στην εταιρεία μου;» βρίσκεται στην καρδιά και στο μυαλό όλων των ανθρώπων.

Μπορείτε να εντοπίσετε το φόβο με διάφορους τρόπους: ορισμένοι δεν προσπαθούν να μοιραστούν ενδεχομένως χρήσιμα δεδομένα, ενώ άλλοι (όλο και περισσότεροι) παραπονούνται ότι είναι πολύ δύσκολο να αποκτήσει κανείς πρόσβαση στα δεδομένα, να τα κατανοήσει ή να τα χρησιμοποιήσει, και επομένως χάνουν την ευκαιρία να τα λάβουν υπόψη όταν παίρνουν μία σημαντική απόφαση.

Αυτή η ατμόσφαιρα φόβου έχει μεγάλη σημασία για τα διευθυντικά στελέχη. Ο φόβος μπορεί να παραλύσει τόσο μεμονωμένα άτομα όσο και ομάδες. Ο φόβος αποτρέπει τους ανθρώπους από το να δοκιμάσουν νέες ιδέες, καθώς φοβούνται ότι θα υποστούν το κόστος της αποτυχίας (ή απλώς θα φανούν ανόητοι που προσπάθησαν). Εμποδίζει την παραγωγικότητα, καθώς οι άνθρωποι σπαταλούν χρόνο στην ανάλυση φημών, φαντάζονται περικοπές μισθών και φοβούνται απολύσεις, αντί να προσηλώνονται στη δουλειά τους.

Οι καλοί διευθυντές δεν αφήνουν το φόβο να κυριαρχήσει στις ομάδες τους. Και ο καλύτερος τρόπος για τους διευθυντές να βοηθήσουν τους άμεσα υφιστάμενους να εξοικειωθούν με τα δεδομένα είναι να δώσουν το παράδειγμα.

Ακολουθούν μερικά βήματα που μπορείτε να κάνετε για να μάθετε να χρησιμοποιείτε τα δεδομένα πιο αποτελεσματικά και να περάσετε αυτή την ικανότητα στην ομάδα σας:

Για να ξεκινήσετε, κοιταχτείτε στον καθρέφτη. Δεν πειράζει αν έχετε άγχος. Απλώς μην αφήσετε το φόβο να σας σταματήσει. Αντιθέτως χρησιμοποιήστε τον για να προσδώσετε μία αίσθηση επείγοντος στην απόκτηση της γνώσης και της εμπειρίας που χρειάζεστε.

-Στη συνέχεια, διαβάστε και μελετήστε. Βρείτε ιστορίες σε ειδήσεις και άρθρα στο διαδίκτυο για τα δεδομένα και μάθετε περισσότερα γι’ αυτά. Διαλέξτε ένα-δύο βιβλία για το θέμα και αναρωτηθείτε, «τι σημαίνει αυτό για μένα και το τμήμα μου;».

-Ακολούθως, ανακαλύψτε τρόπους να κάνετε εξάσκηση πάνω στα δεδομένα. Επιλέξτε κάτι που σας ενδιαφέρει, όπως το αν οι συναντήσεις ξεκινούν στην ώρα τους, το χρόνο μετακινήσεών σας ή το πρόγραμμα διατροφής σας και συλλέξτε στοιχεία, καταγράψτε τα στο χαρτί ή ηλεκτρονικά. Φτιάξτε μερικά απλά διαγράμματα (όπως ένα χρονικό διάγραμμα) και υπολογίστε στατιστικά στοιχεία όπως ο μέσος και το εύρος. Προσπαθήστε να δείτε τι σημαίνουν τα ευρήματα και ανακαλύψτε τις επιπτώσεις τους.

-Καθώς αυξάνονται οι γνώσεις σας, κάντε βήματα μπροστά. Δοκιμάστε άλλα σετ δεδομένων για να ανακαλύψετε τις ιστορίες πίσω από τα στοιχεία. Μάθετε τη διαφορά μεταξύ της αιτιότητας και της συσχέτισης. Δημιουργήστε γραφήματα για να σας βοηθήσουν να οπτικοποιήσετε τα ευρήματα. Μοιραστείτε τα γραφήματα με την ομάδα σας, έτσι ώστε να μπορούν να δουν τι ανακαλύψατε και πώς αυτό βελτιώνει τη δουλειά σας.

-Βάλτε τη νέα ενασχόλησή σας με την ανάλυση δεδομένων στην καθημερινή σας εργασία. Πάρτε λίγο χρόνο όταν ένας υφιστάμενός σας, σας ζητάει να λάβετε απλά μια απόφαση. Προκαλέστε τον να συλλέξει μόνος του όλα τα σχετικά στοιχεία, να ταξινομήσει τις επιλογές και να προτείνει τι πρέπει να γίνει. Είναι πολύ πιθανό ο υφιστάμενός σας να ξοδέψει περισσότερο χρόνο, να συγκεντρώσει περισσότερα στοιχεία και κατά συνέπεια να σκεφτεί πολύ πιο προσεχτικά για την απόφαση. Έτσι, η συστηματική ακολουθία αυτής της συνήθειας, έχει ευεργετική επίδραση στην εξοικείωση με την ανάλυση, ισχυροποιώντας ολόκληρο το τμήμα.

*Ο Thomas C. Redman συμβουλεύει οργανισμούς για τα δεδομένα και τα προγράμματα ποιότητας δεδομένων. Είναι συγγραφέας του «Data Driven: Profiting from Your Most Important Business Asset».

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Ταχύτητα, τεχνολογία και ανάπτυξη, οι προτεραιότητες της Groupama
asfalistikomarketing

Ταχύτητα, τεχνολογία & ανάπτυξη οι προτεραιότητες της Groupama

by Νίκος Μωράκης
Apr 9, 2025
C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές
asfalistikomarketing

C.A.R.: Μεγάλη η συχνότητα σε αποζημιώσεις για φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Apr 7, 2025
Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών
asfalistikomarketing

Γ. Τζέης: Οι εύθραυστες γεωπολιτικές ισορροπίες δοκιμάζουν τις αντοχές των αγορών

by Νίκος Μωράκης
Feb 25, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
asfalistikomarketing

14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς

by Βίκυ Γερασίμου
Feb 21, 2025
Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια
asfalistikomarketing

Οι προοπτικές του ασφαλιστικού κλάδου τα επόμενα χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
12 κορυφαία στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς μιλούν για το τι αναμένουν το 2021
asfalistikomarketing

Ν. Ζάχος: Χρονιά μεταρρυθμίσεων το 2024

by Insurancedaily editorial team
Feb 17, 2025
Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων
asfalistikomarketing

Γ. Καντώρος: Η τεχνολογία εξελίσσει τον ρόλο των φυσικών δικτύων

by Νίκος Μωράκης
Feb 12, 2025
Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί
asfalistikomarketing

Ι. Βοτσαρίδης: H υποχρεωτικότητα από μόνη της δεν αρκεί

by Insurancedaily editorial team
Feb 12, 2025
Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική
asfalistikomarketing

Το μέλλον της ασφάλισης το 2025: Οι τάσεις και η ελληνική προοπτική

by Insurancedaily editorial team
Feb 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
gif-businessmotion300x2502911-2gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ